Ostuinfo

 miks osta liviko e-poest

Liviko e-poest ostmine on kiire ja mugav – saad vajalikud tooted veebis välja valida ning pakk toimetatakse Sulle koju või Sinu valitud pakiautomaati. Soovi korral saad oma kaubale ka ise kauplusesse järele minna, siis ootab Sind ees juba kokku pandud tellimus.

Registreeru püsikliendiks ja saad lisaks allahindlusele osa ka igakuistest sooduspakkumistest!

Täpsema info saamiseks võta ühendust klienditeenindusega telefonil +372 683 7744 (E–R 9.00–16.00).

Sisu Moodul

Ostude sooritamiseks pole sisselogimine vajalik. Samas on see soovitatav, kuna nii saad osa mitmetest soodustustest. Meie tootevaliku leiad lehekülje vasakust servast. Kui otsid kindlat marki või jooki, siis sisesta see otsingukasti ning Sulle kuvatakse otsingusõnale vastavad tulemused.

Kõiki meie tootekategooriaid on võimalik mugavalt filtreerida. Tootekategooriale klikkides avaneb väike kategooria leht, mis sisaldab ka filtrite menüüd. Seal saad Sa mugavalt oma valikut kitsendada. Nii saad otsida tooteid, mis just Sinu maitse-eelistusega sobivad.

Kuidas osta:

  • Leia endale sobiv toode
  • Lisa toode ostukorvi ja vali sobiv kogus
  • Täida vajalikud väljad ning vali tarneviis
  • Vali makseviis ja kinnita tellimus

Pangalink

Valige pank, läbi mille soovite tellimuse eest tasuda. Teostage kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastame Teie e-postile tellimuse vormi. Teie tellimus komplekteeritakse Teie poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel.

NB! Tellimust töödeldakse ainult pärast seda, kui olete pangas valinud „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.        

liviko-ostuinfo-est-1

Kuni 5% soodustusega kuldkaardi soodustus hakkab kehtima, kui  ostusumma ületab 20 eurot.
*NB! Kliendikaardi allahindlus ei kehti tubaka- ja kampaaniatoodetele.

*Füüsilise kliendikaardi saad kätte valitud kauplusest. Selle valmimisest anname Sulle teada e-maili teel. Kui Sa ei ole oma kliendikaardile 60 päeva jooksul järele tulnud, annulleeritakse Sinu kliendikaart ja kustutatakse konto.

Liviko kliendikaardi omanikuna kehtivad sulle kõik järgnevad soodustused meie koostööpartnerite juures.

                                          Hotell Bravo eripakkumine:

BravoHotel  Majutus koos Spa täispaketiga.
  Hind: 45 EUR 
  Kahene tuba
  Spa kasutus nii õhtusel, kui hommikusel ajal
  Hommikusöök
  Tasuta parkimiskoht hotelli ees.

 

metropol_tallinn Hotell Metropol eripakkumine:

Liviko kaardi ja märksõnaga „Liviko“ kehtib majutusel 5% soodustus päeva normaalhinnast.  Liviko kaarti ja märksõna tuleb kasutada broneerimist alustades. Juba tehtud broneeringu hinda muuta pole  võimalik. Soodustus ei kehti, kui saadaval on vähem kui 10 tuba.

 

 

Economy Hotel Hotell Economy eripakkumine:

 Liviko kaardiga majutus kuni -10%.

 

 

 

 

Meie kullerteenuse partner on Omniva.  Tellida saab nii väikeseid kui ka suuri koguseid. Piiranguid ei ole.  Meie kullerteenus sobib nii äriklientidele kui ka eraisikutele. Selle kasutamine ei nõua kliendilepingut. Võid asuda kohe tellimust esitama või registreeruda kasutajaks ning saada igalt 20 eurot ületanud ostult 5% soodustust.  Selleks vali registreerudes II taseme kliendikaart. *NB! Kliendikaardi allahindlus ei kehti tubaka- ja kampaaniatoodetele.

 

 liviko-ostuinfo-est-uus

Kuidas kujuneb kullerteenuse hind?

Kullerteenuse hind sõltub saadetise kaalust. See arvutatakse automaatselt, vastavalt tellimuse suurusele ja sihtkohale. Lõpphind kuvatakse siis, kui oled oma kaubavaliku teinud.

Hinnaarvestus toimub tarne teenusepakkujate hinnakirjade alusel. Tarnehinna toome arve peal eraldi välja. Kui soovid rohkem infot, siis võta ühendust klienditeenindusega telefonil 6837744 E-R 10:00-17:00.

 

Aeg ja kaal

* Sama päeva tellimus on kullerteenus, mille raames edastatakse saajale tellimus tellimuse esitamisega samal kuupäeval, ajavahemikus 10:00-17:00. Sama päeva tellimuste kättetoimetamise aeg on kuni 4 tundi alates tellimuse kinnitamise hetkest. Sama päeva tellimuste esitamise viimane piiraeg on kell 10:00.  Samal päeval kättetoimetamise teenust pakume ainult Tallinna piires. Erisoovide puhul palume helistada telefonil 6837744 E-R 10:00-17:00 L-P 10:00-18:00 telefonil 660 5986.

* Tarneaeg ülejäänud Eesti piires võib ulatuda kuni 3 tööpäevani tellimuse kinnitamise hetkest. Pideva transpordiühendusega kindlustamata saartele adresseeritud saadetised toimetatakse kätte vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Kõik erisoovid ning kogu täpsustava informatsiooni palume sisestada tellimuse teostamise hetkel veebikeskkonnas asuvasse lisainfo lahtrisse või telefoninumbril 6837744 E-R 10:00-17:00 ja nädalavahetustel 10:00-18:00 telefonil 660 5986.

* Saadetised kuni 30 kg toimetame saaja elu- või asukoha ukseni. Saadetistele üle 30 kg hoonesisest logistikat ei osutata ja toimetame need laadimiskohani hoone 1. korrusel.

 

 

 

Kättetoimetamine

* Füüsilisest isikust Saajale teatab kuller saadetise saabumisest telefoni või SMSi teel ette. Kui füüsilisest isikust Saaja ei vasta telefonile, number puudub või on vale, siis teeb kuller sihtaadressil ühe kättetoimetamise katse saabumise päeval. Kui meil ei ole võimalik saadetist kätte toimetada, siis püüame jätta saaja aadressile teate kättetoimetamise katse ja saadetise asukoha kohta.

Kui kättetoimetamine on ebaõnnestunud ka teisel katsel või kui Saaja keeldub saadetist vastu võtmast, püüame kontakteeruda ja leppida kokku edasises tegevuses. Kauba tellija peaks andma meile selliseks puhuks erijuhised tellimuse teostamise hetkel veebikeskkonnas asuvasse lisainfo lahtrisse.

Saadetise kättetoimetamiseks teise asukohta / teisele isikule (näiteks naabrile ja/või naabri aadressile). Kui te soovite ja me nõustume pakkuma sellist kättetoimetamise erijuhiste teenust, siis kohalduvad järgmised tingimused:

* Meie poolt mis tahes kättetoimetamise tõendi esitamine, millele on märgitud alternatiivne isik ja/või kättetoimetamisekoht, loetakse tõendiks saadetise kättetoimetamise kohta;

* Me ei vastuta mis tahes kahjude eest, mis on tekkinud mis tahes viisil teie kättetoimetamise erijuhiste täitmise tulemusena meie poolt;

* Juriidilisest isikust Saajale ettehelistamise kohustust ei ole ja saadetise kättetoimetamiseks tehakse üks katse.

* Alkohoolseid jooke ja tubakatooteid ei väljastata alla 18-aastastele isikutele.

* Kui kliendi poolt sisestatud kontaktandmete ebaõigsuse või kliendi alla 18 aastaseks osutumise tõttu tellimuse üleandmine ebaõnnestub, tagastatakse kliendile tema poolt makstud summa miinus tekkinud transpordikulu. 

* SmartPOSTi on võimalik tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida mõõtmetesse : 60 cm * 36 cm * 60 cm. Kui tellitud kogust antud mõõtmetesse pakkida pole võimalik, peate kauba kättesaamiseks kasutama kullerteenust või tulema ise kauplusesse järele.

* SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva.

* SmartPOST on avatud nii kaua kui on avatud kaubanduskeskus, kus Sulle sobiv SmartPOST asub. *  Paki saabudes saadetakse sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisaldunud uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! . Soovi korral saad edasta oma uksekoodi usaldusväärsele inimesele, selle abil saab ta sinu asemel paki automaadist kätte.

* Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.

Itella

Livikol AS-il on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

  • kui ostja on alla 18-aastane;
  • kaup on laost otsa saanud;
  • kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud;
  • kauba eest tasutud summa pole laekunud AS Liviko pangakontole.

Kui Livikol ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

Kauba tagastamine

Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil kliendiinfo@liviko.ee või helistada selle kaupluse kontakttelefonile, kus ost sooritati. Vale või defektiga kauba saate välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab Liviko AS.

Kauba tagastamine kokkuleppel

Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid mida müüakse kasti või kohvriga võtame vastu ainult suletud kujul. Avatud õlle ja viinakohvrid ning veinikastid tagastamisele ei kuulu. Võtame tagastusi vastu kahe nädala jooksul alates müügi hetkest. 

1.1  Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõtjale või vautšeri kaudu toodet või teenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks.

1.2 . Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel või registreerimisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, kliendikaardi ja arveldusarve number.

1.3 Ostja isikuandmete vastutavaks töötlejateks on Müüja. Isikuandmete volitatud töötlejateks on AS Liviko ( Masina 11 – 10144 Tallinn, Estonia, Tel +372 667 8000 Fax +372 667 8002), Eesti Post AS (aadress: Pallasti 28, Tallinn, telefon: 661 6616, e-posti aadress: info@omniva.ee)

1.4  Müüja ei edasta, müü ega avalikusta Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel.

1.5 Töödeldavate isikuandmete hulka kuulub ka arveldusarve number, millelt ost sooritati, juhul kui Müüjal tekib vajadus kasutajatingimustes toodud juhtudel ja ulatuses tagastada ostu eest tasutud summa Ostjale.

 

 

Alates 15. veebruarist 2016 on kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu avatud uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond hõlbustab nii siseriiklike kui ka piiriüleste tehingutega seotud vaidluste lahendamist. 

Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil http://ec.europa.eu/odr 

Platvormi tegevust reguleerib Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus 524/2013 tarbijavaidluste internetipõhise lahendamise kohta. Lisaks on vastu võetud Komisjoni rakendusmäärus 2015/1051 ettenähtud internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi funktsioonide rakendamise üksikasjade, elektroonilise kaebuse vormi üksikasjade ning kontaktpunktide vahelise koostöö üksikasjade kohta. ODR platvormile võimaldab ELi tarbijail ja kauplejail esitada internetiostudega seotud vaidlused ADR (Alternative Dispute Resolution) üksustele lahendamiseks veebi kaudu. ODRi platvorm ühendab kõiki riiklikke ADRi üksusi Euroopa Liidus. ODRi platvorm teavitab kauplejat tema kohta esitatud kaebusest. Seejärel lepivad tarbija ja kaupleja kokku selles, millist ADRi üksust nendevahelise vaidluse lahendamiseks kasutada.

Tarbijakaitseametilt saab abi küsida tööpäevadel kella 9.00 – 16.00 telefoninumbril  6201707 või emaili teel info@tarbijakaitseamet.ee