Ostuinfo

 miks osta liviko e-poest

Liviko e-poest ostmine on kiire ja mugav – saad vajalikud tooted veebis välja valida ning pakk toimetatakse Sulle koju või Sinu valitud pakiautomaati. Soovi korral saad oma kaubale ka ise kauplusesse järele minna, siis ootab Sind ees juba kokku pandud tellimus.

Registreeru püsikliendiks ja saad lisaks allahindlusele osa ka igakuistest sooduspakkumistest!

Täpsema info saamiseks võta ühendust klienditeenindusega telefonil +372 683 7744 (E–R 9.00–16.00).

Sisu Moodul

Ostude sooritamiseks pole sisselogimine vajalik. Samas on see soovitatav, kuna nii saad osa mitmetest soodustustest. Meie tootevaliku leiad lehekülje vasakust servast. Kui otsid kindlat marki või jooki, siis sisesta see otsingukasti ning Sulle kuvatakse otsingusõnale vastavad tulemused.

Kõiki meie tootekategooriaid on võimalik mugavalt filtreerida. Tootekategooriale klikkides avaneb väike kategooria leht, mis sisaldab ka filtrite menüüd. Seal saad Sa mugavalt oma valikut kitsendada. Nii saad otsida tooteid, mis just Sinu maitse-eelistusega sobivad.

Kuidas osta:

  • Leia endale sobiv toode
  • Lisa toode ostukorvi ja vali sobiv kogus
  • Täida vajalikud väljad ning vali tarneviis
  • Vali makseviis ja kinnita tellimus

Pangalink

Valige pank, läbi mille soovite tellimuse eest tasuda. Teostage kõik panga poolt nõutavad protseduurid, seejärel edastame Teie e-postile tellimuse vormi. Teie tellimus komplekteeritakse Teie poolt määratud korras ja kaup väljastatakse tellimuse vormi esitamisel.

NB! Tellimust töödeldakse ainult pärast seda, kui olete pangas valinud „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.        

liviko-ostuinfo-est-1

Kuni 5% soodustusega kuldkaardi soodustus hakkab kehtima, kui  ostusumma ületab 20 eurot.
*NB! Kliendikaardi allahindlus ei kehti tubaka- ja kampaaniatoodetele.

*Füüsilise kliendikaardi saad kätte valitud kauplusest. Selle valmimisest anname Sulle teada e-maili teel. Kui Sa ei ole oma kliendikaardile 60 päeva jooksul järele tulnud, annulleeritakse Sinu kliendikaart ja kustutatakse konto.

Liviko kliendikaardi omanikuna kehtivad sulle kõik järgnevad soodustused meie koostööpartnerite juures.

                                          Hotell Bravo eripakkumine:

BravoHotel  Majutus koos Spa täispaketiga.
  Hind: 45 EUR 
  Kahene tuba
  Spa kasutus nii õhtusel, kui hommikusel ajal
  Hommikusöök
  Tasuta parkimiskoht hotelli ees.

 

metropol_tallinn Hotell Metropol eripakkumine:

Liviko kaardi ja märksõnaga „Liviko“ kehtib majutusel 5% soodustus päeva normaalhinnast.  Liviko kaarti ja märksõna tuleb kasutada broneerimist alustades. Juba tehtud broneeringu hinda muuta pole  võimalik. Soodustus ei kehti, kui saadaval on vähem kui 10 tuba.

 

 

Economy Hotel Hotell Economy eripakkumine:

 Liviko kaardiga majutus kuni -10%.

 

 

 

 

Meie kullerteenuse partner on Omniva.  Tellida saab nii väikeseid kui ka suuri koguseid. Piiranguid ei ole.  Meie kullerteenus sobib nii äriklientidele kui ka eraisikutele. Selle kasutamine ei nõua kliendilepingut. Võid asuda kohe tellimust esitama või registreeruda kasutajaks ning saada igalt 20 eurot ületanud ostult 5% soodustust.  Selleks vali registreerudes II taseme kliendikaart. *NB! Kliendikaardi allahindlus ei kehti tubaka- ja kampaaniatoodetele.

 

 liviko-ostuinfo-est-uus

Kuidas kujuneb kullerteenuse hind?

Kullerteenuse hind sõltub saadetise kaalust. See arvutatakse automaatselt, vastavalt tellimuse suurusele ja sihtkohale. Lõpphind kuvatakse siis, kui oled oma kaubavaliku teinud.

Hinnaarvestus toimub tarne teenusepakkujate hinnakirjade alusel. Tarnehinna toome arve peal eraldi välja. Kui soovid rohkem infot, siis võta ühendust klienditeenindusega telefonil 6837744 E-R 10:00-17:00.

 

Aeg ja kaal

* Sama päeva tellimus on kullerteenus, mille raames edastatakse saajale tellimus tellimuse esitamisega samal kuupäeval, ajavahemikus 10:00-17:00. Sama päeva tellimuste kättetoimetamise aeg on kuni 4 tundi alates tellimuse kinnitamise hetkest. Sama päeva tellimuste esitamise viimane piiraeg on kell 10:00.  Samal päeval kättetoimetamise teenust pakume ainult Tallinna piires. Erisoovide puhul palume helistada telefonil 6837744 E-R 10:00-17:00 L-P 10:00-18:00 telefonil 660 5986.

* Tarneaeg ülejäänud Eesti piires võib ulatuda kuni 3 tööpäevani tellimuse kinnitamise hetkest. Pideva transpordiühendusega kindlustamata saartele adresseeritud saadetised toimetatakse kätte vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Kõik erisoovid ning kogu täpsustava informatsiooni palume sisestada tellimuse teostamise hetkel veebikeskkonnas asuvasse lisainfo lahtrisse või telefoninumbril 6837744 E-R 10:00-17:00 ja nädalavahetustel 10:00-18:00 telefonil 660 5986.

* Saadetised kuni 30 kg toimetame saaja elu- või asukoha ukseni. Saadetistele üle 30 kg hoonesisest logistikat ei osutata ja toimetame need laadimiskohani hoone 1. korrusel.

 

 

 

Kättetoimetamine

* Füüsilisest isikust Saajale teatab kuller saadetise saabumisest telefoni või SMSi teel ette. Kui füüsilisest isikust Saaja ei vasta telefonile, number puudub või on vale, siis teeb kuller sihtaadressil ühe kättetoimetamise katse saabumise päeval. Kui meil ei ole võimalik saadetist kätte toimetada, siis püüame jätta saaja aadressile teate kättetoimetamise katse ja saadetise asukoha kohta.

Kui kättetoimetamine on ebaõnnestunud ka teisel katsel või kui Saaja keeldub saadetist vastu võtmast, püüame kontakteeruda ja leppida kokku edasises tegevuses. Kauba tellija peaks andma meile selliseks puhuks erijuhised tellimuse teostamise hetkel veebikeskkonnas asuvasse lisainfo lahtrisse.

Saadetise kättetoimetamiseks teise asukohta / teisele isikule (näiteks naabrile ja/või naabri aadressile). Kui te soovite ja me nõustume pakkuma sellist kättetoimetamise erijuhiste teenust, siis kohalduvad järgmised tingimused:

* Meie poolt mis tahes kättetoimetamise tõendi esitamine, millele on märgitud alternatiivne isik ja/või kättetoimetamisekoht, loetakse tõendiks saadetise kättetoimetamise kohta;

* Me ei vastuta mis tahes kahjude eest, mis on tekkinud mis tahes viisil teie kättetoimetamise erijuhiste täitmise tulemusena meie poolt;

* Juriidilisest isikust Saajale ettehelistamise kohustust ei ole ja saadetise kättetoimetamiseks tehakse üks katse.

* Alkohoolseid jooke ja tubakatooteid ei väljastata alla 18-aastastele isikutele.

* Kui kliendi poolt sisestatud kontaktandmete ebaõigsuse või kliendi alla 18 aastaseks osutumise tõttu tellimuse üleandmine ebaõnnestub, tagastatakse kliendile tema poolt makstud summa miinus tekkinud transpordikulu. 

* SmartPOSTi on võimalik tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida mõõtmetesse : 60 cm * 36 cm * 60 cm. Kui tellitud kogust antud mõõtmetesse pakkida pole võimalik, peate kauba kättesaamiseks kasutama kullerteenust või tulema ise kauplusesse järele.

* SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva.

* SmartPOST on avatud nii kaua kui on avatud kaubanduskeskus, kus Sulle sobiv SmartPOST asub. *  Paki saabudes saadetakse sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisaldunud uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! . Soovi korral saad edasta oma uksekoodi usaldusväärsele inimesele, selle abil saab ta sinu asemel paki automaadist kätte.

* Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.

Itella

Livikol AS-il on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

  • kui ostja on alla 18-aastane;
  • kaup on laost otsa saanud;
  • kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud;
  • kauba eest tasutud summa pole laekunud AS Liviko pangakontole.

Kui Livikol ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

Kauba tagastamine

Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil kliendiinfo@liviko.ee või helistada selle kaupluse kontakttelefonile, kus ost sooritati. Vale või defektiga kauba saate välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab Liviko AS.

Kauba tagastamine kokkuleppel

Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid mida müüakse kasti või kohvriga võtame vastu ainult suletud kujul. Avatud õlle ja viinakohvrid ning veinikastid tagastamisele ei kuulu. Võtame tagastusi vastu kahe nädala jooksul alates müügi hetkest. 

Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik eelkõige kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks.

Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

e-poes esitatud tellimuse täitmine;

e-poe kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;

kliendi päringutele vastamine;

tarbijaharjumuste uurimine;

müügistatistika koostamine;

e-poe teenuste haldamine ja arendamine.

Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a makseteenust vahendavale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik ostu eest tasumiseks, ja posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks. E-poest külalisena ostmisel registreeritakse kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon ning postiaadress juhul, kui see on vajalik kauba kliendile kohale toimetamiseks.

E-poes külalisena ostu sooritanud klientide isiku- ja ostuandmeid säilitatakse 2 aastat arvates ostu sooritamisest. Peale nimetatud tähtaja saabumist isikuandmed kustutatakse automaatselt. E-poes. Mitte aktiivsete klientide isikuandmed kusututatakse poole aasta jooksul.

Kliendil on igal ajal õigus saada e-kaupluse administraatorilt enda kohta käivaid isikuandmeid, nõuda kliendi isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist. Taotlused palume esitada elektrooniliselt Liviko AS e-kaupluse administraatorile kliendiinfo@liviko.ee. Eesmärgiga tagada isikuandmete töötlemise turvalisus, peab kliendi taotlus olema digitaalselt allkirjastatud. Müüjal on õigus jätta kliendi taotlus rahuldamata, kui kliendi isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline.

Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele. Müüjal on õigus e-poes registreeritud isikuandmetele teostada profiilianalüüsi, et paremini mõista klientide ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda paremaid kaupu ja teenuseid võimaldades otseturunduse täpsemat suunamist.

E-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Liviko AS. Liviko AS on õigus edastada isikuandmeid e-poe koostööpartneritest volitatud töötlejatele eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud lepingud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise kohta. E-poe isikuandmete volitatud töötlejad on toodud siin.

AS Liviko ( Masina 11 – 10144 Tallinn, Estonia, Tel (+372) 667 8000 Fax +372 667 8002),

Eesti Post AS (aadress: Pallasti 28, Tallinn, telefon: (+372) 661 6616, e-posti aadress: info@omniva.ee)

JetExspress OÜ (aadress:Lootsi 3a, Tallinn, telefon: 6463222 )info@kullr.ee)

PostPal OÜ (aadress: Lootsi 3a, Tallinn, telefon: (+372)520221) hello@postpal.ee)

Itella Estoonia OÜ (Loomäe tee13, Lehmja küla Rae vald, telefon: (+372) 6990431 estonia@itella.com )

Lehekülg kasutab küpsiseid (cookies). See aitab veebisaidil meelde jätta sinu tehtud valikuid meie lehel. Lehte külastades nõustud sellega, et kasutame küpsiseid.

Mis on küpsised?

Küpsis on väike tekstilõik sinu veebilehitsejas, mis laetakse sinu arvutisse kui sa mingit kindlat veebilehte külastad. Küpsised võimaldavad veebilehel külastaja arvuti ära tunda. Lisaks aitab veebilehel meelde jätta teavet sinu külastuse kohta, näiteks eelistatud keelt ja muid seadeid. See võib muuta järgmise külastuse sinu jaoks lihtsamaks ja kasulikumaks. Küpsistel on oluline roll. Nendeta oleks veebi kasutamine palju häirivam kogemus.

Liviko kasutab:

seansiküpsiseid, mis kustutatakse automaatselt pärast igat külastust;

püsivaid küpsiseid, mis jäävad alles veebilehe korduval kasutamisel;

kolmandate osapoolte küpsised, mida kasutavad meie partnerite veebilehed, mis on meie lehele manustatud või millele me lingime. Nende küpsiste tekkimist me ei kontrolli, infot nende küpsiste haldamise kohta leiad kolmanda osapoole kodulehelt.

Milleks me küpsiseid kasutame ja millist teavet me kogume?

Küpsised aitavad meil teenuseid vastavalt sinu soovile ja harjumusele edastada. Küpsiseid kasutatakse tavaliselt statistiliste andmete kogumiseks, jälgides kasutajate eelistusi võrgukülgede külastamisel. Näiteks kasutame neid turvalise otsingu eelistuste meeldejätmiseks, profiilide loomist sihitatud reklaamide esitamiseks, nähtavate reklaamide asjakohasemaks muutmiseks, lehe külastajate loendamiseks, meie teenustesse registreerumisel abi pakkumiseks ja sinu andmete kaitsmiseks. Kui külastad meie veebilehte, võivad lisaks meie küpsistele sinu arvutisse küpsiseid salvestada ja nendele juurde pääseda ning sinu internetitegevuse ja veebiteenuste kasutamise kohta teavet koguda ka meie analüüside ja reklaamide esitamisega seotud partnerid.

Kas küpsiste kasutamist saab keelata?

Jah, veebilehitsejal on võimalik keelata küpsiste kasutamine. Küpsiste kohta leiad rohkem teavet veebilehelt:

Alates 15. veebruarist 2016 on kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu avatud uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond hõlbustab nii siseriiklike kui ka piiriüleste tehingutega seotud vaidluste lahendamist. 

Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil http://ec.europa.eu/odr 

Platvormi tegevust reguleerib Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus 524/2013 tarbijavaidluste internetipõhise lahendamise kohta. Lisaks on vastu võetud Komisjoni rakendusmäärus 2015/1051 ettenähtud internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi funktsioonide rakendamise üksikasjade, elektroonilise kaebuse vormi üksikasjade ning kontaktpunktide vahelise koostöö üksikasjade kohta. ODR platvormile võimaldab ELi tarbijail ja kauplejail esitada internetiostudega seotud vaidlused ADR (Alternative Dispute Resolution) üksustele lahendamiseks veebi kaudu. ODRi platvorm ühendab kõiki riiklikke ADRi üksusi Euroopa Liidus. ODRi platvorm teavitab kauplejat tema kohta esitatud kaebusest. Seejärel lepivad tarbija ja kaupleja kokku selles, millist ADRi üksust nendevahelise vaidluse lahendamiseks kasutada.

Tarbijakaitseametilt saab abi küsida tööpäevadel kella 9.00 – 16.00 telefoninumbril  6201707 või emaili teel info@tarbijakaitseamet.ee

 

AS Liviko privaatsuspoliitika sätestab põhimõtted, mille alusel AS Liviko töötleb oma klientide isikuandmeid. Privaatsuspoliitika kehtib kõikide füüsilisest isikust klientide ja kasutajate suhtes, kes ostavad ettevõtte poolt pakutavaid kaupu ning kes külastavad kaupluseid ja veebisaite. AS Liviko kasutab isikuandmeid Teie parimaks teenindamiseks ning kõigi lepinguliste suhete ja seadustest tulenevate kohustuste korrektseks täitmiseks.

AS Liviko klientide isikuandmete vastutavate töötlejate kontaktandmed on:

AS Liviko – aadress Masina 11, Tallinn 10144, e-post. liviko@liviko.ee

Privaatsuspoliitika ulatus

Privaatsuspoliitika kehtib kõikide füüsilisest isikust klientide ja kasutajate suhtes, kes ostavad AS Liviko poolt pakutavaid kaupu ning kes külastavad ettevõtte kaupluseid ja veebisaite.

Liviko E-kaupluse klientide isikuandmete töötlemise tingimused on kättesaadavad siin: https://www.livikostore.ee/ostuinfo/

Milliseid isikuandmeid AS Liviko kogub?

AS Liviko võib teenuse parima osutamise eesmärgil teenuse osutamiseks vajalikus ulatuses koguda isikuandmeid, mille hulka kuuluvad eelkõige, kuid mitte ainult Teie nimi, e-posti aadress, postiaadress, telefoninumber, eelistatav keel, otseturundusega seotud valikud ning digitaalsete seadmete poolt edastatud tehniline info (nt küpsised ja muud sarnased tehnoloogiad).

Kuidas AS Liviko isikuandmeid kogub?

AS Liviko kogub Teie isikuandmeid Teie nõusolekul kliendisuhte alguses ja jooksul Teie poolt toodete ja teenuste ostmisel ja kasutamisel. AS Liviko kogub Teie isikuandmeid ainult juhul, kui Te edastate sellist teavet vabatahtlikult.

Millistel eesmärkidel AS Liviko isikuandmeid töötleb?

AS Liviko töötleb isikuandmeid alljärgnevatel eesmärkidel:

kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine

kliendiga sõlmitava või sõlmitud lepingu sõlmimine ja täitmine

kliendi päringutele vastamine

kliendisuhete arendamine ja analüüs

toodete ja teenuste pakkumine

otseturundus

õigustatud huvi

tarbijaharjumuste uurimine

teenuste haldamine ja arendamine

veebilehe kasutamine ja täiustamine

loosimiste ja küsitluste läbi viimine

müügistatistika koostamine

isikute ja vara kaitse

seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks

Kuidas AS Liviko Teie isikuandmeid kaitseb?

AS Liviko kasutab Teie isikuandmete kogumisel, säilitamisel ja töötlemisel ajakohaseid ja piisavaid ning tehnilisi ja korralduslike turvameetmeid, mis kaitsevad kliendiandmebaasides ja veebilehtedel salvestatud isikuandmetele loata juurdepääsu, muutmise, avalikustamise või hävitamise eest. Juurdepääs isikuandmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

Teie isikuandmete edastamine

AS Liviko võib Teie isikuandmete töötlemisel kasutada kolmandast isikust teenusepakkujaid, kes osutavad meile vajalikke teenuseid (näiteks tarkvaraarendus, otseturustuse edastamine, makse- ja postiteenuse osutajad). Kõigi kolmandatest isikutest teenusepakkujatega, kellele AS Liviko isikuandmeid edastab, on sõlmitud lepingud isikuandmete kaitse ja edastatava teabe konfidentsiaalsena hoidmise kohta. Ajakohase nimekirja kõigi volitatud töötlejate nimede, aadresside ja muude kontaktandmetega teeb AS Liviko kliendile kättesaadavaks kliendi taotluse alusel.

Isikuandmete töötlemise tähtaeg

AS Liviko võib töödelda Teie isikuandmeid nii kaua, kui on vajalik ettevõtte ja Teie vahelise kliendisuhte või muu samaväärse suhte täitmiseks kuni Teie poolt isikuandmete töötlemise nõusoleku tagasi võtmiseni või maksu- ja õiguslikel eesmärkidel kuni seadusest tulenevate tähtaegadeni.

Otseturundus

AS Liviko võib Teie nõusolekul kasutada Teie edastatud isikuandmeid, et edastada Teile infot sooduspakkumiste, kampaaniate ja pakkumiste kohta. Juhul, kui Te ei soovi enam otsepakkumisi saada, on Teil igal ajal õigus võtta isikuandmete töötlemise nõusolek tagasi järgides otsepostituses olevaid juhiseid või võttes meiega ühendust.

Küpsiste kasutamine

AS Liviko veebilehed kasutavad küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kasutaja poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas kasutaja veebilehte kasutab, eesmärgiga pakkuda kasutajale paremat kasutajakogemust.

Veebilehtedel on kasutusel järgmised küpsised:

seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada veebilehe kasutamist;

püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles kliendi valikuid veebilehel;

vanusepiirangu küpsised, mille eesmärk tuleneb seadusest;

esimese ja/või kolmanda osapoole küpsised, mille eesmärk on näidata kasutajale sobilikku reklaami ja pakkumisi;

kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.

Kasutaja võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi veebileht plaanipäraselt töötada ja/või osad funktsionaalsused ei pruugi olla kasutajatel kättesaadavad.

Lisaks analüüsiküpsiste kasutamisele kasutavad veebilehed piksleid (pixel tags, web-beacons), mille abil jälgitakse veebilehe kasutust. Seda tehes ei töödelda isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid

Isikustamata andmete töötlemine

AS Liviko veebilehtede külastamisel võib AS Liviko koguda Teilt isikustamata andmeid nagu veebilehe külastamise kuupäev ja kellaeg, veebilehelt alla laetud info, teave brauseri nime ja operatsioonisüsteemi kohta, interneti-teenuse pakkuja ning muud sarnast teavet. Nimetatud andmeid töödeldakse anonüümselt ning andmeid kasutatakse veebilehe funktsionaalsuse parandamise eesmärgil.

Videosalvestused

AS Liviko kauplustes on isikute ja vara kaitse eesmärgil videovalve. Videovalve tulemusel tekkiva videosalvestuse ja videosalvestusel töödeldavate isikuandmete vastutav töötleja ja valvekaamerate omanik on AS Liviko. Kõikidele videosalvestistele on juurdepääs vaid isikutel, kellel on õigus videosalvestistega tutvuda oma tööülesannetest lähtuvalt. Videosalvestisi säilitatakse reeglina kuni 60 kalendripäeva, välja arvatud kui pikem säilitamise vajadus on seotud käimasoleva isikute ja vara kaitsega seotud järelevalvemenetlusega.

Profileerimine

AS Liviko võib kasutada Teie isikuandmeid ja ostude statistilisi andmeid profiilianalüüsi teostamiseks, et paremini mõista Teie ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda Teile paremaid kaupu ja teenuseid. AS Liviko ei tee profileerimise tulemusel Teie suhtes mingeid õiguslikku tähendust omavaid otsuseid.

Teie õigused seoses Teie isikuandmete töötlemisega

Teil on igal ajal õigus küsida AS Livikolt, kellele Te olete oma isikuandmeid edastanud, Teie isikuandmeid, nõuda Teie isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning Teie isikuandmete kustutamist.

Teie isikuandmete töötlemisega seotud taotlused palume esitada elektrooniliselt AS Liviko andmekaitsespetsialistile e-posti aadressil liviko@liviko.ee Eesmärgiga tagada isikuandmete töötlemise turvalisus, peab Teie taotlus olema digitaalselt allkirjastatud.

AS Livikol on õigus jätta Teie taotlus rahuldamata, kui Teie isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline. AS Livikol on õigus keelduda Teie isikuandmete kustutamise taotluse rahuldamisest juhul, kui isikuandmete töötlemise kohustus tuleneb kehtivast lepingust, seadusest või on vajalik õigusnõuete koostamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks seoses isikute ja vara kaitsega.

Privaatsuspoliitika muutmine

AS Livikol on igal ajal õigus privaatsuspoliitikat muuta ja täiendada. Kehtiv privaatsuspoliitika on alati kättesaadav AS Liviko veebilehel.

Kaebuste esitamine

Juhul, kui Te leiate, et AS Liviko rikub isikuandmete töötlemisel Teie õiguseid, on Teil õigus igal ajal pöörduda ülaltoodud kontaktidel AS Liviko andmekaitsespetsialisti poole e-posti aadressil liviko@liviko.ee Andmekaitse Inspektsiooni (www.aki.ee ) või kohtu poole.