Kuller ja SmartPost

Liviko Store & More kullerteenus ainult Eesti siseselt

Liviko koostööpartner OMNIVA pakub meie e-poe klientidele kiiret kindlat ja usaldusväärset kullerteenust. Saad oma ostud saata uksest-ukseni kõikjale üle Eesti, alates ühest pudelist lemmikveinist kuni euroalust nõudvate suurte tellimusteni. Meie kvaliteetne kullerteenus sobib nii äriklientidele kui ka eraisikutele. Kullerteenuse tellimiseks ei ole vaja sõlmida kliendilepingut. Võite asuda kohe tellimust esitama või registreeruda kasutajaks ning saada igalt 20 eurot ületanud ostult 5% soodustust – valides registreerudes II taseme kliendikaardi.

liviko-ostuinfo-est-2Kullerteenuse hinnad sõltuvad saadetise kaalust ning need hinnad kalkuleeritakse automaatselt, vastavalt teie tellimuse suurusele ja sihtkohale, kui olete oma kaubavaliku teinud. Kogu hinnaarvestus toimub tarne teenusepakkujate hinnakirjade alusel. Tarnehinna toome arve peal eraldi välja.Kui soovite rohkem infot meie teenuste kohta, võtke ühendust klienditeenindusega telefonil 6837744 E-R 10:00-17:00.

AEG ja KAAL

* Sama päeva tellimus on kullerteenus, mille raames edastatakse saajale tellimus tellimuse esitamisega samal kuupäeval, ajavahemikus 10:00-17:00. Sama päeva tellimuste kättetoimetamise aeg on kuni 4 tundi alates tellimuse kinnitamise hetkest. Sama päeva tellimuste esitamise viimane piiraeg on kell 12:00.  Samal päeval kättetoimetamise teenust pakume ainult Tallinna piires. Erisoovide puhul palume helistada telefonil 6837744 E-R 10:00-17:00 L-P 10:00-18:00 telefonil 660 5986.

* Tarneaeg ülejäänud Eesti piires võib ulatuda kuni 3 tööpäevani tellimuse kinnitamise hetkest. Pideva transpordiühendusega kindlustamata saartele adresseeritud saadetised toimetatakse kätte vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Kõik erisoovid ning kogu täpsustava informatsiooni palume sisestada tellimuse teostamise hetkel veebikeskkonnas asuvasse lisainfo lahtrisse või telefoninumbril 6837744 E-R 10:00-17:00 ja nädalavahetustel 10:00-18:00 telefonil 660 5986.

* Saadetised kuni 30 kg toimetame  saaja elu- või asukoha ukseni. Saadetistele üle 30 kg hoonesisest logistikat ei osutata ja toimetame need laadimiskohani hoone 1. korrusel.

KÄTTETTOIMETAMINE

* Füüsilisest isikust Saajale teatab kuller saadetise saabumisest telefoni või SMSi teel ette. Kui füüsilisest isikust Saaja ei vasta telefonile, number puudub või on vale, siis teeb kuller sihtaadressil ühe kättetoimetamise katse saabumise päeval.   Kui meil ei ole võimalik saadetist kätte toimetada mis tahes põhjusel, püüame jätta saaja aadressile teate kättetoimetamise katse ja saadetise asukoha kohta. Kui kättetoimetamine on ebaõnnestunud ka teisel katsel või kui saaja keeldub saadetist vastu võtmast, püüame teiega kontakteeruda ja leppida kokku edasises tegevuses (kauba tellija peaks andma meile selliseks puhuks erijuhised tellimuse teostamise hetkel veebikeskkonnas asuvasse lisainfo lahtrisse). Saadetise kättetoimetamiseks teise asukohta / teisele isikule (näiteks naabrile ja/või naabri aadressile). Kui te soovite ja me nõustume pakkuma sellist kättetoimetamise erijuhiste teenust, siis kohalduvad järgmised tingimused:

* Meie poolt mis tahes kättetoimetamise tõendi esitamine, millele on märgitud alternatiivne isik ja/või kättetoimetamisekoht, loetakse tõendiks saadetise kättetoimetamise kohta;

* Me ei vastuta mis tahes kahjude eest, mis on tekkinud mis tahes viisil teie kättetoimetamise erijuhiste täitmise tulemusena meie poolt;

* Juriidilisest isikust Saajale ettehelistamise kohustust ei ole ja saadetise kättetoimetamiseks tehakse üks katse.

* Alkohoolseid jooke ja tubakatooteid ei väljastata alla 18-aastastele isikutele.

* Kui kliendi poolt sisestatud kontaktandmete ebaõigsuse või kliendi alla 18 aastaseks osutumise tõttu tellimuse üleandmine ebaõnnestub, tagastatakse kliendile tema poolt makstud summa miinus tekkinud transpordikulu.

SMARTPOST

* SmartPOSTi on võimalik tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida mõõtmetesse : 60 cm * 36 cm * 60 cm. Kui tellitud kogust antud mõõtmetesse pakkida pole võimalik, peate kauba kättesaamiseks kasutama kullerteenust või tulema ise kauplusesse järele.

* SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva.

* SmartPOST on avatud nii kaua kui on avatud kaubanduskeskus, kus Sulle sobiv SmartPOST asub. *  Paki saabudes saadetakse sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisaldunud uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! . Soovi korral saad edasta oma uksekoodi usaldusväärsele inimesele, selle abil saab ta sinu asemel paki automaadist kätte.

* Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.